ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΕ
ΣΤΑ SOCIAL MEDIA

Δήλωση για τη 12η συνεδρίαση του Εθνικού Συμβούλιου Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΣΕΤ)

FEB 20, 2012

Σε συνεργασία με το Εθνικό Συμβούλιο Έρευνας και Τεχνολογίας προχωρά μια μεγάλη μεταρρύθμιση στο χώρο της Έρευνας και της Καινοτομίας. Σήμερα αποφασίζεται για να κατατεθεί στη Βουλή, η πρώτη φάση της αναδιάρθρωσης του ερευνητικού ιστού της χώρας που αφορά μεγάλης κλίμακας αλλαγές και συγχωνεύσεις στα Ερευνητικά Ινστιτούτα και στα Ερευνητικά Κέντρα της Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας (ΓΓΕΤ) που από 56 θα γίνουν 31. Θα γίνουν αντίστοιχης κλίμακας συγχωνεύσεις και αλλαγές στα Ινστιτούτα της Ακαδημίας Αθηνών.

Για τη νέα πολιτική για την Έρευνα και τη Τεχνολογία διαβάστε εδώ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Συνάντηση της Άννας Διαμαντοπούλου με την Υφυπουργό παρά τω Προέδρω κας Ειρήνης Πική

MAY 30, 2026

Κώστας Σημίτης – Ένα χρόνο μετά

FEB 4, 2026

Συμμετοχή της Άννας Διαμαντοπούλου στο Richard von Weizsäcker Forum 2025

OCT 10, 2025